Betegeskedik az Under Armour


Jó minőségű technikai anyagok és szép dizájn, de itthon nehezen elérhető. Forrás: Under Armour

Nem elég, hogy a piacon a Nike és a Lululemon ügyesen szorítja ki az észak-amerikai sportmárka-óriást, az Under Armour mostmár a koronavírustól is szenved. Miután bejelentették, hogy a tavalyi gyenge évhez képest az idei sem lesz erős, ráadásul a Kínából induló vírus akár 50-60 millió dollár veszteséget is okozhat a cégnek, a részvényeik 19%-kal estek. Ennek ellenére az alapvető profiljukon nem változtatnak: továbbra is cipőkre, ruhákra és kiegészítőkre fókuszálnak a futás, amerikai foci, kosárlabda, baseball, foci, horgászat, golf, hoki, jóga, röplabda és crosstraining területén.
Miközben az észak-amerikai keresletük gyengélkedik, Ázsiában növelni tudták az eladásokat, most azonban a kínai gyárak bezárásával akadozni fog az anyag-beszállításuk, így a gyártás várhatóan nem a tervezettek szerint alakul 2020-ban. Itthon a márka az amerikai debütálásnál jóval később kezdett népszerűvé válni: kb. 3 éve került be a köztudatba, és nincs is saját boltjuk hazánkban, pedig a termékeiket egyre több sportolón lehet viszontlátni.

Forrás: New York Times