Használd ki a garancia adta lehetőségeket!


Az iPhone 12 Pro a legelegánsabb színekben kapható.



Végre megjelent a várva várt iPhone 12 és az iPhone 12 Pro, illetve az Apple Watch Series 6 és Apple Watch SE, amelyekhez természetesen jár az Apple-termékek 1 éves gyári jótállása a számla birtokában, ám érdemes igénybe venned az iCentre készülékvédelem szolgáltatását is.
 

A Kiterjesztett garanciával meghosszabbíthatod eszközöd gyári vagy kereskedői jótállási idejét, és biztosíthatod készüléked védelmét rendeltetésszerű problémák esetén. A Baleseti garancia segítségével pénztárcakímélő megoldást kaphatsz azokra az előre nem látható baleseti eseményekre, amelyekre a jótállás, vagy kiterjesztett garancia már nem terjed ki. A Javítási asszisztenciával pedig távoli segítségnyújtás keretében kaphatsz azonnali segítséget a rendeltetésszerű vagy baleseti problémák elhárítására megvásárolt Kiterjesztett garancia vagy Baleseti garancia szolgáltatásod mellé.
 

A gyári garancia számtalan esetben nyújthat segítséget.


Hatalmas előny, hogy akkor sem kell aggódnod, ha a vásárláskor nem szereztél tudomást erről a lehetőségről, ugyanis ezeket utólag, a vásárlástól számított 10 hónapon belül is megkötheted személyesen az iCentre üzletek bármelyikében.
 

Ha bármilyen eszközöddel kapcsolatban hibát tapasztalsz, mindenekelőtt érdemes ellenőrizni a számlát. Az Apple lehetőséget biztosít arra, hogy online, egyszerűen ellenőrizd iPhone, iPad, Mac és Apple Watch készüléked garanciális állapotát, annak sorozatszámának megadásával.

Az iPhone 12 megbízható készülék, de szervizre bármikor szükséged lehet.



Az iOS 13 frissítés óta pedig már arra is van mód, hogy az iPhone-od Általános/Infó menüpontja alatt megtekintsd a garanciális időszak adatait.
 

A garanciális javítás további előnye, hogy hivatalos Apple-szervizben történik, naprakész szakemberek végzik, akik kizárólag gyári alkatrészekkel dolgoznak, és Budapest négy pontján is leadhatod a készüléket – vagy válaszd a kényelmes megoldást, és hívd a szervizfutárt!