Meddig érvényes a garancia?


A gyári garancia számtalan helyzetben nyújthat segítséget.


Amikor valamilyen otthon nem megoldható problémát tapasztalsz, nyilvánvalóan szervizbe szeretnéd vinni a készüléked. Azonban cseppet sem elhanyagolható kérdés, hogy az adott eszközre érvényes-e még a gyári garancia.

Mindenekelőtt érdemes ellenőrizni a számlát, hiszen minden Apple-termékre 1 év gyári jótállás vonatkozik.

Az Apple lehetőséget biztosít arra, hogy online, egyszerűen ellenőrizd iPhone, iPad, Mac és Apple Watch készüléked garanciális állapotát, annak sorozatszámának megadásával.
Az iOS 13 frissítés óta pedig már arra is van mód, hogy az iPhone-od Általános/Infó menüpontja alatt megtekintsd a garanciális időszak adatait.

A garanciális javítás további előnye, hogy hivatalos Apple-szervizben történik, naprakész szakemberek végzik, akik kizárólag gyári alkatrészekkel dolgoznak, és Budapest négy pontján is leadhatod a készüléket – vagy válaszd a kényelmes megoldást, és hívd a szervizfutárt!

Természetesen az alap garanciát ki is lehet egészíteni plusz szolgáltatások igénybevételével, ilyenek az iCentre Készülékvédelem kiterjesztett garancia, a baleseti garancia és a javítási asszisztencia szolgáltatásai, amelyek mindegyike a készüléked védelmét szolgálja. Hatalmas előny, hogy akkor sem kell aggódnod, ha a vásárláskor nem szereztél tudomást erről a lehetőségről, ugyanis ezeket utólag, a vásárlástól számított 10 hónapon belül is megkötheted személyesen az iCentre üzletek bármelyikében.