Szakértő segítségre van szükséged? Irány az iCentre!


Az iCentre üzleteiben minden segítséget megkapsz az Apple termékekkel kapcsolatban.



Sokszor hallhattad már, mennyire fontos, hogy szakértő segítségét kérd, amennyiben kérdésed merülne fel az Apple termékekkel kapcsolatban. Erre különösen akkor érdemes figyelni, ha eszközödnek szervizre van szüksége.


Az eredeti, gyári alkatrészek kulcsfontosságúak az eszköz használatóságát tekintve – érdemes értékes eszközeid olyan alkatrészekkel javíttatni, amelyek garantálják hosszú távú felhasználásukat.
 

Fontos tudni, hogy nem csak szervizszolgáltatások igénybevételére lehet szükséged. Amikor új készüléket vásárolsz, előfordulhat, hogy akadályokba ütközöl például akkor, amikor a régi eszközről szeretnéd átmenteni fontos dokumentumaid. A szaktanácsadás gyorsan és valódi szakértői segítséget nyújthat, amivel rengeteg pénzt és bosszúságot spórolhatsz meg.
 



Hol kérhetek segítséget?

Az iCentre Budapesten 4 helyszínen, az Infoparkban, az Allee-ban, a Mom Parkban és az Arena Mallban is rendelkezésedre áll, így a város bármely pontjáról könnyen megközelítheted az üzleteket akár autóval, akár tömegközlekedéssel, akár gyalog érkezel. Az is közös bennük, hogy mindenhol olyan szakemberektől kaphatsz segítséget, akik kifejezetten az Apple-eszközökre specializálódtak, és birtokában vannak annak a 28 éves szaktudásnak, amelyet az iCentre képvisel. A naprakész szakemberek kizárólag gyári Apple-alkatrészekkel lehelnek új életet javításra szoruló iPhone-odba, iPadedbe, Mac-edbe vagy Apple Watch-odba.
 

És ha szervizre van szükségem?


Budapest négy pontján, köztük hivatalos Apple szervizközpontunkban, az iCentre Infoparkban, valamint az iCentre Allee, Arena, MOM szervizátvételi pontjain is leadhatod meghibásodott Apple készülékedet. A meghibásodott eszközök javításánál kizárólag gyári alkatrészek kerülnek felhasználásra, így biztos lehetsz abban, hogy eszközöd a lehető legjobb kezekbe kerül. Az iCentre szervizeibe akkor is betérhetsz, ha csak technikai tanácsadásra van szükséged. Ha pedig semmiképp nem tudsz ellátogatni az üzletekbe, a szervizfutár szolgáltatásnak köszönhetően be is küldheted eszközöd, amelyet a javítást követően házhoz visz a futár.
 

Az iCentre MOM-ban is kipróbálhatod az eszközöket.



Hol próbálhatom ki a legújabb eszközöket?


Ha új készüléket vagy kiegészítőt vásárolnál, de előtte szeretnéd kipróbálni, hogy biztosan jól választhass, az iCentre-re számíthatsz, ugyanis az üzletekben a teljes Apple termékportfolió mellett a legújabb prémium kiegészítők és tartozékok is megtalálhatóak és kipróbálhatóak, értékesítőink pedig készséggel válaszolnak minden kérdésedre, és segítenek a döntésben.
 

Még kedvezményt is kapok?


Az iCentre-nél számos lehetőség közül választhatsz, amelyek megkönnyíthetik, hogy hazavihesd az áhított eszközt. Bizonyos feltételekkel beszámítják régi készüléked, élhetsz a részletfizetés lehetőségével, beválthatod a hűségkártyádon összegyűlt pontjaid, és ha a jelenlegi helyzetben inkább az érintésmentes fizetési módokat részesíted előnyben, természetesen bankkártyával vagy Apple Pay segítségével is fizethetsz – a készpénzes fizetés mellett.
 

Hol vehetem át a webshopból megrendelt termékeket?


Ha a webshopból megtetszett valami, rendeld meg nyugodtan, hiszen valamennyi üzletben gyorsan és egyszerűen átveheted azokat.
 

Az Allee-ban is a teljes termékportfolióval várnak.



Bármikor igénybe vehetem a szolgáltatásokat?


Minden iCentre üzletben hosszú nyitvatartással várnak, de ha még munka előtt szeretnél segítséget kérni, az Infoparkban már reggel 8 órától várnak a kellemes, megnyugtató és prémium belső kialakítással rendelkező üzletben. Ha a kutyádat is magaddal vinnéd, az Allee-ban mindig szívesen látnak, és az ingyenes WiFi elérhetőség is biztosított minden iCentre üzletben.


Ha legközelebb szakértőt keresel, akkor irány az iCentre!
Üzleteinket hamarosan részletesen is bemutatjuk, érdemes visszanézned a következő napokban is!