Lehetetlen nem észrevenni, ha egy iPhone kijelzője nem megfelelően működik, hiszen a telefont kézbe véve rögtön a kijelzőre tekintünk rá elsőként. Nem kérdés tehát, hogy a kijelző a telefon egyik legfontosabb alkatrésze, ha pedig megtörténik a baj, a házi megoldások ilyenkor nem javasoltak, mindenképpen érdemes szakszerviz segítségét kérni.

Miért fontos a gyári eszközök használata?
Számos hibához vezethet, ha nem eredeti alkatrészt használnak a készülék javítása során, a kijelzőnél pedig ez hatványozottan igaz. Egy olyan bonyolult és komplex alkatrész, mint a kijelző esetében fennáll a veszélye annak, hogy a már megszokott MultiTouch, HapticTouch vagy TrueTone funkciók nem elérhetőek, rosszabb esetben pedig a színtartomány vagy fényerő sem képes azt a felhasználói élményt biztosítani, amit már megszokhattál.
Mi történhet, ha nem hivatalos Apple-szervizben javítják vagy cserélik a display-t?
Egy új Apple termék fejlesztése hosszú és rendkívül aprólékos folyamat. Minden alkatrész úgy kerül megtervezésre, hogy azzal maximálisan kiaknázhasd a készülék tulajdonságait. A hivatalos Apple szervizekben biztosak lehetünk abban, hogy minden esetben gyári alkatrészek kerülnek felhasználásra a javítás során, az ott dolgozó szakemberek pedig az állandó képzéseknek köszönhetően naprakész ismeretekkel rendelkeznek, így a legjobb kezekben tudhatod meghibásodott iPhone készülékedet.

Ha hivatalos Apple szervizt keresel, akkor kiváló opció lehet az iCentre. Meghibásodott készülékedet négy szerviz átvételi pontjuk bármelyikén is leadhatod, ha pedig nincs lehetőséged személyesen ellátogatni hozzájuk, akkor szervizfutár szolgáltatásukkal otthonodból is eljuttathatod meghibásodott készülékedet hozzájuk, melyet ha végeztek a javítással, vissza is juttatnak neked.