in ,

Imádom!Imádom!

Tippek kiégés ellen

kiégés

A kiégés korunk népbetegsége, a burnout szindróma nem játék: hosszan együtt lehet ugyan élni vele, a végén alaposan megkéri az árát, és súlyos egészségügyi problémákat okozhat.

A kiégés fogalma a hetvenes évek óta létezik a pszichológiában, és olyan súlyos stresszhelyzetet jelöl, ami hosszú távon erős fizikai, mentális és érzelmi kimerüléshez vezet. A kiégésnek érdemes már jó korán komolyan venni a jeleit, és mindent elkövetni, hogy ne hatalmasodjon el felettünk. Íme néhány hasznos tipp ennek érdekében.

Rendszeres sport

Emlékeztessük a testünket, hogy más is van a világon az állandó munkán kívül. Iktassunk be rövid, de gyors tempójú sétákat, interval edzéseket, vagy lazulós, nyújtós gyakorlatokat. A sport az egyik legjobb orvosság a kiégés ellen.

x Promóció

Kiégés elleni étrendkiegészítők

Ha nagy a munkahelyi nyomás, támogassuk meg a szervezetünket magas dózisú C-vitaminnal, Emellett a magas dózisú magnézium fog még sokat segíteni, a B-komplex vitamin illetva az Omega-3 zsírsavak.

Megfelelő mennyiségű és minőségű alvás

Semmi nem ér annyit, hogy állandóan az alvásunk rovására menjen. Figyeljük az alvásunk minőségét okosóránk segítségével (az Apple Watch Series 7 Alvás funkciója remekül megfelel ennek a feladatnak), és ha azt látjuk, túl keveset, vagy túl nyugtalanul alszunk, kérjünk professzionális segítséget, vagy próbálkozzunk természetes nyugtatókkal, mint például a macskagyökér, levendula vagy orbáncfű.

Meditáció

A mindfulness gyakorlása hihetetlenül jót tesz a mentális egészségünknek. Hogy ne felejtsük el, és hogy tökéletes legyen az élmény, használjuk a technológia segítségét. Az Apple Watch Series 7 továbbfejlesztette a Breath funkcióját, és most már mindfulness meditációként is működik az app.

x Promóció
x Promóció

7 tipp, hogy könnyebben menjen a költözés

sport-kalória-zsírégetés

Melyik sporttal égethetjük el a legtöbb kalóriát?